Доска бесплатных объявлений и товаров orlada.com
Останні новини
Навіщо нам потрібна Атлантида?
Навіщо нам потрібна Атлантида?«Платон мені друг, але істина дорожче", - сказав колись Аристотель про...
детально...
Істота, відвідує вночі молодих чоловіків
Істота, відвідує вночі молодих чоловіківНа відміну від інших чудовиськ, суккуби і споріднені їм менади керують...
детально...
Ігор Беркут. Велика зрада. 04.03.2016
Все більше зради, все менше пэрэмог;
детально...
Основна причина появи паразитів в організмі
До 20-25 років внаслідок харчування мертвої пі щей відбувається заміна...
детально...
Вселенська зрада ПАТРІАРХІВ
Нещодавно сталася подія, про якe говорять багато і ще будуть говорити ...
детально...
5 супер здібностей які є у кожної людини
Друже, а ти знав, що ти дуже крутий?nn Так, так, не оглядайся, ми до т...
детально...
Трохи цікавих фактів про США
детально...
Вплив фільмів на громадську думку
Мій колега приїхав з Японії - прожив там останні 3 роки. як хобі - ход...
детально...
Приклад незалежної Латвії для України
Приклад незалежної Латвії для УкраїниУ 70-80-ті роки в структурі виробленого національного доходу Латвійськ...
детально...
Ассасини
АссасиниВплив асасинів на історію величезна. Чудові воїни, вони були "середньо...
детально...
Загадки планети

Таємне вчення тибетців

Тибетські містики - люди неговіркі. Ті з них, у кого є учні, користуються для їх навчання особливими прийомами, де мова займає мало місця. Опис їх цікавої методики виходить за рамки даної роботи. Досить тут зазначити, що учні відлюдників-споглядальників бачать свого вчителя рідко, через великі проміжки часу. Тривалість розривів обумовлена ​​ступенем успіхів учня або його духовними потребами, причому про останні може судити тільки вчитель. Від зустрічі до зустрічі з учителем проходять довгі місяці і навіть роки. Проте, не дивлячись на таке відділення, коли обставини цього вимагають, вчитель і учні (переважно найбільш духовно розвинені з них) мають можливість спілкуватися між собою.

У таємне вчення тибетців, як один з його розділів, входить і телепатія. Вони вважають телепатію наукою, піддається вивченню, як і всякі інші науки. Нею можуть займатися всі, що отримали необхідну підготовку і володіють відповідними здібностями для застосування теорії на практиці. Для оволодіння технікою телепатії рекомендуються різні методи. Але тибетські адепти таємних навчань одноголосно приписують першопричину цього явища дуже інтенсивною, яка доходить до трансу концентрації думки.

Основи навчання для тих, хто вивчає телепатію стисло можна окреслити наступним чином. Предже все, необхідно виконувати всі вправи, що викликають стану трансу при концентрації думки на одному об'єкті до тих пір, поки суб'єкт не зіллється з об'єктом. Потрібно в рівній мірі тренуватися у виконанні додаткових вправ, а саме: "спустошувати" свідомість від будь-якої розумової діяльності, створюючи в ньому безмовність і досконалий спокій. Потім слід розпізнавання та аналіз різнорідних явищ, що викликають раптові і, мабуть, незрозумілі психічні і фізичні відчуття, особливі стани свідомості: радість, сум, страх і, крім того, несподівані спогади про осіб, предмети, події, ніби не мають ніякої зв'язку з ходом думок або діями людини, в пам'яті якого вони спливають. Після того, як учень тренується подібним чином протягом кількох років, він допускається до спільних медитацій з учителем. Обидва замикаються в тихій, бідно освітленій кімнаті і концентрують свої думки на одному і тому ж предметі. Наприкінці вправи учень повідомляє вчителю всі фази своєї медитації, різні ідеї, що виникли в її процесі, суб'єктивні уявлення. Ці дані зіставляються з моментами медитації вчителя: схожість і розбіжності відзначаються.

На наступному етапі учень, нічого не знаючи про предмет медитації вчителя, намагається перешкодити виникненню в своїй свідомості думок, створити в ньому вакуум і спостерігати несподівано з'являються думки, почуття, уявлення, ніби чужі його власним інтересам і уявленням. Виниклі в учня під час вправи думки і образи знову піддаються аналізу лами, порівнює їх з тим, що він подумки вселяв учневі під час сеансу. Тепер вчитель буде давати учневі вже конкретні завдання.

Останній повинен в цей час зосередитися, перебуваючи на невеликій відстані від наставника. Якщо накази сприйняті, це буде видно з відповідей або дій послушника. Тренування триває, причому дистанція між учителем і учнем поступово збільшується. Вони тепер перебувають не в одному приміщенні, але займають різні кімнати в тому ж будинку, або ж учень повертається у власну хатину або печеру, а через деякий час віддаляється від житла лами на відстань вже в кілька кілометрів.

На Тибеті взагалі ніхто й не сумнівається в здатності вчених містиків читати чужі думки, коли їм заманеться. Оскільки вчитель володіє таким умінням, його учень, природно, може тренуватися у передачі йому телепатичних сигналів: вчитель дізнається про цей намір раніше, ніж він встигне зібратися з духом, щоб почати досвід. Тому його учні починають з вправ по обміну телепатичними сигналами на відстані між собою. Двоє або кілька послушників об'єднуються для проведення цієї вправи під керівництвом свого лами. Їх тренування майже збігається з наведеним вище описом. Старші учні перевіряють свої успіхи, посилаючи комусь без попередження телепатичні повідомлення понад передбаченим планом вправ і в такий момент, коли адресат зайнятий чим-небудь і, цілком ймовірно, зовсім не думає ні про які телепатичних сигналах. Інші допомогою телепатичного зв'язку намагаються вселити думки або дії того, з ким вони раніше ніколи не тренувалися разом. Деякі намагаються навіювати дії тваринам. На подібні заняття і на різні інші вправи, спрямовані на досягнення цієї ж мети, йдуть роки.

Неможливо визначити, скільки учнів з числа всіх, що проходять цю сувору тренування, домагаються реальних результатів. Було б помилкою прирівнювати групові заняття окультизмом до шкіл з великим контингентом учнів типу коллеждей у ​​великих монастирях. Між ними немає ні найменшої схожості.

У якій-небудь окремої рівнині найбільше чоловік шість учнів збираються на короткий час навколо житла відлюдника (зазвичай учнів буває менше). Далеко від обителі, в іншому гірській ущелині можна іноді зустріти ще трьох-чотирьох послушників. Які б не були успіхи адептів, систематично готуються до застосування телепатичних зв'язків на практиці, все ж найбільш авторитетні вчителі-містики зовсім не заохочують цих занять. Вони дивляться на старання придбати наднормальних здібності як на позбавлену будь-якого інтересу дитячу гру. Вважається цілком доведеним, що великі споглядальники можуть за бажанням мати телепатичний зв'язок зі своїми учнями і навіть, стверджують деякі, з будь-яким живою істотою в світі. Але, як я вже неодноразово відзначала, ці здібності - побічний продукт їх власного духовного досконалості і результат глибоких знань законів психіки. Коли, завдяки духовному осяянню, що вінчає довгі пошуки і праці, перестають розглядати себе і "інших" як абсолютно відокремлені, позбавлені точок дотику суті, телепатичний зв'язок здійснюється дуже просто. Але, вважаю, розумніше буде не обговорювати тут, яка частка істини і яка фантазії міститься в цих теоріях.

Зорова телепатія, мабуть, теж існує в Тибеті. Якщо вірити життєписам знаменитих лам в інтерпретації тибетців, ми можемо знайти в них безліч прикладів подібних явищ. Але істина і вигадка так тісно переплелися в цих древніх "житіях", що стосовно повествуемих там чудес мимоволі переважує сумнів в їх справедливості. Проте і в наші дні встечаются люди, які стверджують, ніби у них самих були бачення, передані на відстані засобами своєрідною телепатичного зв'язку. Ці бачення не мають ніякої схожості зі снами. Іноді вони виникають під час медитації, іноді, коли людина зайнята сторонніми справами. Потрібно сказати, що тибетці, як правило, зовсім не прагнуть виробляти розслідування психічних явищ, і це становить одну з головних перешкод у роботі дослідника. Тибетці розглядають психічні явища як факти, якщо не зовсім звичайні, то у всякому разі, і не настільки незвичайні, щоб порушити у свідків або людей, просто знають про них, непереборне бажання аналізувати ці факти. Вони не порушують у свідомості тибетців сформованих уявлень про закони природи, про те, що "можливо", а що "неможливо", як це буває на Заході. Більшість тибетців в рівній мірі як неосвічені, так і вчені, незаперечно вірять, що все можливо для того, хто "має", і тому відбуваються у них на очах чудеса не пробуджують у них ніяких почуттів, крім захоплення спритністю здійснює ці чудеса людини. < br />
http://www.occulte.ru/extranaturalis/669-tajjnoe-uchenie-tibetcev.html

Коментарі

Поки що коментарів немає.

Додати коментар

Випадкові новини
Табір дощового хробака
Табір дощового хробакаІсторія ця досить заплутана, мало підтверджена свідоцтвами і проігноро...
детально...
На півдні Москви сталася пожежа в магазині спецодягу
На півдні Москви сталася пожежа в магазині спецодягу. Про це повідомив...
детально...
Загибель суховантажу "Віра": рятувальники шукають 7 зниклих моряків
Загибель суховантажу "Віра": рятувальники шукають 7 зниклих моряківУ районі загибелі сухогруза "Віра" з російським вантажем турецькі ряту...
детально...
Випадкові новини
Школярки, покінчили із собою в Лобні, залишили передсмертні записки
Школярки, покінчили із собою в Лобні, залишили передсмертні запискиДві школярки, стрибнули з даху 16-поверхового будинку на вул.Чайковськ...
детально...
Дитячий лист з фашистської каторги
Дитячий лист з фашистської каторгиТут останнім часом до мене в журнал знову пострадянські фашистики зана...
детально...