Доска бесплатных объявлений и товаров orlada.com
Останні новини
Навіщо нам потрібна Атлантида?
Навіщо нам потрібна Атлантида?«Платон мені друг, але істина дорожче", - сказав колись Аристотель про...
детально...
Істота, відвідує вночі молодих чоловіків
Істота, відвідує вночі молодих чоловіківНа відміну від інших чудовиськ, суккуби і споріднені їм менади керують...
детально...
Ігор Беркут. Велика зрада. 04.03.2016
Все більше зради, все менше пэрэмог;
детально...
Основна причина появи паразитів в організмі
До 20-25 років внаслідок харчування мертвої пі щей відбувається заміна...
детально...
Вселенська зрада ПАТРІАРХІВ
Нещодавно сталася подія, про якe говорять багато і ще будуть говорити ...
детально...
5 супер здібностей які є у кожної людини
Друже, а ти знав, що ти дуже крутий?nn Так, так, не оглядайся, ми до т...
детально...
Трохи цікавих фактів про США
детально...
Вплив фільмів на громадську думку
Мій колега приїхав з Японії - прожив там останні 3 роки. як хобі - ход...
детально...
Приклад незалежної Латвії для України
Приклад незалежної Латвії для УкраїниУ 70-80-ті роки в структурі виробленого національного доходу Латвійськ...
детально...
Ассасини
АссасиниВплив асасинів на історію величезна. Чудові воїни, вони були "середньо...
детально...
Новини

Фотографія думок

На початку 1990 року в Пермі провели незвичайний експеримент, суть якого в той час до кінця розуміли не всі його учасники. Було просто цікаво і незвично. Всього було шість випробовуваних. По одному вони заходили в темну кімнату. При включеному світлі їм показували різні геометричні фігури на контрастному тлі, вони дивилися на них кілька десятків секунд. Потім світло вимикали, і в наступила темряві експериментатор просив зосередити увагу, а вірніше той яскравий образ, який ще деякий час тримався перед очима, на темному пакеті з-під фотопаперу, який мали приблизно в 30 сантиметрах від очей. Образ проектувався на пакет як на екран, потім повільно згасав.

Це таїнство викликало у мало посвященних в суть експерименту дивне гордовите відчуття прилучення до якихось закритим науковим дослідам, а у втаємничених - нетерплячий трепет в очікуванні результатів.

І лише через декілька років стало ясно, що ж насправді відбувалося в темній кімнаті...

* * *

Вперше з дивним явищем зіткнувся маловідомий паризький художник П'єр Буші. У далекому 1880 році він підробляв тим, що займався новомодної в ті часи фотографією. Рано вранці, прокинувшись після чергової гучної вечірки з розпухлою головою, він з огидою згадав свої нічні кошмари - всю ніч за ним ганялася парочка огидних чортів з вилами в руках. Він швидко привів себе в порядок і попрямував до лабораторії, йому потрібно було терміново надрукувати кілька знімків, які він повинен був віддати в цей день своїм клієнтам.

Зачинившись в темній кімнаті при світлі червоного ліхтаря, він намагався згадати, на яких з запечатаних пластинок потрібні йому знімки, але шум у голові не давав зосередиться, а образи огидних створінь були все ще дуже яскравими. Тоді П'єр вирішив проявляти всі касети поспіль. На превеликий жах фотографа на першому знімку замість фотографій клієнтів він побачив огидний фізіономії своїх нічних «гостей»!

П'єр показав фотографії своїм друзям. Один з них вирішив провести експеримент, він запропонував Буші знову напитися до чортиків, після чого вони зробили знімки. Експеримент вдався, і його наслідком стала наукова стаття, спрямована у Французьку академію наук. Статтю звичайно друкувати не стали, і ми б ніколи не дізналися про це незвичайному випадку, якщо б матеріали Буші не потрапили в руки до відомому французькому популяризатору науки а також першому збирачеві аномальних явищ Каміллу Фламмариону.

Проблемою зорових образів зацікавився і Нікола Тесла. Ще в 1893 році він писав: «Вже не здається неймовірним припущення, що у відповідь на образ, що виникає в мозку внаслідок роботи думки в сітківці ока, виникає у відповідь рефлекторне збудження, де воно перетворюється на картинку». Тесла висунув сміливе припущення про те, що ці «картинки» можуть бути спроектовані на екран і стати видимі для інших людей. Довгий час навколо цієї тези в колах науковців точилися суперечки і полеміка, однак за 70 років ніхто так і не ризикнув провести дослідів, які змогли б підтвердити або спростувати дане судження.
У Росії проблемою реєстрації зорових образів з початку 70х років активно займався пермський психіатр Геннадій Павлович Крохалев.


Нижче уривок з годинного інтерв'ю, яке було взято у Геннадія Павловича влітку 1994 року. Магнітофонний розшифровка наводиться без жодних купюр і змін.

Н. Суботін: Геннадій Павлович, як ви прийшли до дослідження цього феномена?

Р. Крохалев: В 1972 році після закінчення ординатури я почав займатися дослідженням слухових галюцинацій. Хворі чують голоси... Потім брат, Микола Павлович Крохалев, мені приніс журнал «Техніка - молоді». Там була опублікована дуже цікава стаття Валерія Скурлатова, московського фізика, «Зри навпаки». Журнал 70ї рік, номер другий. Там висловлена гіпотеза, що можна фотографувати зорові галюцинації. Він посилається на роботи Теда Сіріуса, американського психіатра Фукураи. Але не посилається на те, що вперше про можливість фотографування зорових галюцинацій висловився американський психіатр Айзенбад. Я знайшов його роботу в 1967 році, про те, що в майбутньому треба займатися зоровими галюцинаціями.
Він припускав, що фотографувати можна в окулярах. Він вважав, що зорові галюцинації формуються в зорово аналізаторі. Вони йдуть за зворотним шляхами, доходять до сітківки очей, як ми сприймаємо інформацію. Там виникає галлюцинаторная картина. Перевернутий образ в мозку. Але треба дати, мовляв, фотоспалах з боку, щоб образ викинути на екран. Дати фотоспалах, цей образ з очного дна проектується на екран, і тільки вже тоді з боку фотоапаратом фотографувати.


Микола Павлович, мій брат, каже: «Він правий!» Почали пробувати за його методикою... Послідовні образи... Нічого не виходить... З екрану...
У мене була своя точка зору. Я ж знав, коли дивишся на негативне зображення, потім переводиш погляд, то бачиш на світлому фоні позитивний образ. Навіщо нам, думаю, підсвітка? І вирішили зробити так...

13 січня 1974 році ми провели перший досвід в квартирі брата. Знайшли фотокоровские касети. Туди заклали фотоплівки 9×12 на130 одиниць. Зарядили. Кімнату затемнили. Підготували тестовий образ - негативне зображення - портрет жінки.

Дивлюся при електричному освітленні секунд 20-30 на зображення. Потім вимикаємо світло і ... цей образ продовжуємо бачити в темряві! Я відкриваю касету, і образ проецирую на фотоплівку. Десь 5-10 секунд. Потім закриваю. Потім провели ще кілька дослідів.

Почали проявляти. І ось на цій плівці, яку я підносив до себе, вийшов нечіткий образ зображення портрета жінки. Це мене дуже надихнуло! Я відразу зробив висновок, що йдуть випромінювання з очей. Мені потрібно було підтвердження. А раз так, значить можна фотографувати і зорові галюцинації. Багато вчених вважали, що  образи і галюцинації близькі за механізмом. А чим близькі, - ніхто не займався вивченням...
Н. С.: Мені багато разів доводилося чути про «масці Крохалева». Що це за прилад?

Р. К.: Довго йшов я до цієї маски. Чесно кажучи, десь півроку. Ідея виникла - можна фотографувати зорові галюцинації! Але як?
Спочатку думав - затемнити кімнату треба. Але як затемнити, адже тут психічно хворі. Продумував різні конструкції. Ні! Нічого не підходить. Не виходить.

І ось, влітку 1974 року ми з сім'єю відпочиваємо в Адлері. У нас родичі жили в Адлері. Відпочиваємо, а потихеньку думка працює. Дивлюся, людина в море заходить в масці. Ось що мені треба, думаю! Відразу ж після відпочинку купив маску. Ось це вона й є, з Адлера (показує на маску з кофром, що лежить на столі).

Маску взяв, скло прибрав, а сюди (показує, як прикріплював касети) приєднав фотокоровские касети. Плівки зарядив і хворому підніс. Десь у вересні... (лакуни) ... було проведено два досліди. Отримав образи слабенькі. Але не повірив, подумав, що артефакт і викинув плівки. Мабуть, були вже отримані перші образи слабенькі. Я їх так вважаю за негативний результат. Далі підключив сюди (показує з'єднання максі з гармошкою від старого фотоапарата) гармошечку і кінокамеру «Лантан». Досліди провів. У мене там все описано. В архіві...

Далі наступний експеримент. Замість кінокамери приєднував фотоапарат. Фотоапарати були «Зоркий», «Зоркий-4», «Зеніт», «Київ», «Любитель»... «Любителем» навіть знімав. «Любитель-2»...

Н. С.: Геннадій Павлович, поділіться хитрощами і секретами фотографування зорових галюцинацій!

Р. К.: Секрети такі, коли фотографуєш кінокамерою і фотоапаратом фокус треба ставити на «нескінченність». Чому? Виявляється, ще в 1962 році Коржинский висловив припущення, що при телепатії з очей промені йдуть паралельно!

Коли я почав методом проб і помилок, випадково навів на «нескінченність», образи краще пішли. Діафрагма повинна бути повністю відкрита, як на камеру, так і на фотоапараті. Американці, навпаки, закривають діафрагму, але вони фотографують зі спалахом.



Тепер про витримку... Якщо це кінокамера, то витримку можна ставити на 1/30 або 1/16. А на фотоапараті витримку треба виставляти від руки 2-3 секунди. Я експериментував з меншими витягами, але при цьому образи виходять дуже слабкі.

Третій варіант фотографування. Без кінокамери, без фотоапарата. Фотографуємо фотопленками в чорних atoledo.com пакетах. Плоскі негативні фотоплівки, на які ми паспорта фотографуємося у фотоательє. Розміри 13×18 мені давали, я їх закладав у темряві в чорний пакет розміром 13×18 сантиметрів. Навіть подвійний пакет іноді робив. В перших дослідах вони всі були подвійні. Я робив, щоб захиститися. Край ще потім обрізав, щоб знати, як я підносив. І вже на світлі з іншого боку я прикладаю перфокарту. Тобто взагалі всі експерименти у мене реєструвалися. Фотокартками, кінокамерою або фотоапаратом, і розписуємо, хто проводив і як...

Ось що писали про експерименти Крохалева інші вчені.

«...у випробовуваних недоліку не було, ними став весь алкогольний «контингент» лікарні, де він працював. Були обстежені 2801 людей, причому у 115 з них фотографічно зафіксувалися образи, схожі з тими, які вони самі сприймали і описували. В тому числі і вищезазначених чортів.
Щоб не бути суб'єктивним, частина знімків була отримана іншими лікарями-психіатрами і навіть медичними сестрами. Правда, потрапило і справа, і зліва за подібні експерименти лише самому Р. П. Крохалеву, якого за такий унікальний експеримент честили в хвіст і гриву як дилетанти з тогочасних ЗМІ, так і колеги-психіатри - нікому не дозволено рубати сук, на якому сидиш Психіатрів того часу легше було дати ідеалістичне тлумачення галюцинацій як нематеріальних образів, що творяться отруєним алкоголем мозком, ніж визнати реальність або, гірше того, матеріальність галюцинацій В кінцевому підсумку так і не визнали до розпаду СРСР. Тодішній Комітет у справах відкриттів і винаходів відповів автору однозначно: «Ваша заявка № 32-ВІД-9663 «Формування мозком в просторі зорових галюцинацій» не може бути прийнята до розгляду через відсутність у ній переконливих доказів достовірності заявляється Вами положення». Ось так, ні більше ні менше! Втім, комітет ні при чому - це постаралися опоненти, які самі навіть не намагалися провести цей простий експеримент.
А Крохалев тим часом чисто випадково провів ще один простий експеримент - він помістив кілька хворих, які страждають галюцинаціями (як зорових, так і слуховими), в екрановану камеру, і у всіх галюцинації тут же зникли. Питається: і при чому тоді тут мозок?»
Валентин ПСАЛОМЩИКІВ, кандидат фіз-мат. наук

«В 1973 році Геннадій Крохалев висунув гіпотезу про те, що «при зорових галюцинаціях відбувається зворотна передача зорової інформації від центру зорового аналізатора, що знаходиться в мозку, до перефирии з одночасним електромагнітним випромінюванням з сітківки очей в простір зорових галюцинаторних образів у вигляді голографічних зображень, які можна об'єктивно реєструвати за допомогою фотографування».
Р. Крохалев передбачає, що «голоси» і зорові галюцинації у психічно хворих мають екзогенне, тобто зовнішнє, походження. У всякому разі, за його словами, всі хворобливі явища припиняються за умови перебування хворого в екранованому («з відсутністю радіохвиль, різних випромінювань і магнітних полів») приміщенні, а при виході з нього поновлюються. Геннадій Павлович вважає, що ефект екранування доводить існування невидимого тонкого (астрального) світу з негативною енергетикою, відповідним чином впливає на хворого.
Р. Крохалев посилається на дані інших експериментаторів, підтвердили відтворюваність і ефективність методики. Таким чином, суперечка про фізичну природу одержуваних зображень залишається вести вже не психіатрам, а фізикам.
З моєї точки зору, сам факт з'являється зображення може підтверджувати гіпотезу про матеріальність думки, що, мабуть, навіть важливіше для формування нової філософської парадигми в науці, ніж приватний питання про механізми одержуваного ефекту».
Валерій Трофімов, лікар-психотерапевт

«Доктор фізико-математичних наук М. Герценштейн (ВНДІ оптико-фізичних вимірювань) вважає, що результати описаних дослідів психіатрів абсолютно не суперечать законам фізики. Він цілком допускає, що чутливі клітини сітківки ока - палички і колбочки - мають властивість оборотності. Не виключено, що вони працюють подібно напівпровідниковим фотодиодам, які можуть не тільки сприймати світло, але і ставати його випромінювачами - світлодіодами, якщо через них пропустити струм. Іншими словами, рецептори сітківки ока можуть бути і приймачами, і генераторами якогось випромінювання.
Доктор біологічних наук, професор Ю. Р. Сімаков згоден з цією версією: «З очей йде не видимий світ, а швидше за все електромагнітні хвилі з частотою коливань, недоступні нашому оку... Можна припустити, що складно влаштованих паличках сітківки виникає щось на зразок рентгенівського биолазера, чинного дуже короткими спалахами. Роль кристала при цьому може виконувати зовнішній членик палички... Проведені мною дослідження показали, що якщо в місце стикування волокон кришталика, так званий шов, ввести лазерний промінь, то далі по волокну він рухається як по трубі... Можливо, цим шляхом передається інформація від сітківки в навколишній простір... Око працює як биолазер, як «чарівний ліхтар», здатний писати думки на екрані...»
Віталій Правдивцев, журналіст, автор сценарію численних документальних фільмів про аномальні явища

«Навесні 1991 Р. Крохалеву подзвонили з Москви і попросили надіслати всі матеріали по фотографуванню зорових галюцинацій за 17 років (з 1974 по 1991 р.). Дослідника запевнили, що тільки в цьому випадку лабораторії буде виділено кілька мільйонів рублів. Як і слід було очікувати, ні грошей, ні матеріалів ніхто більше в Пермі не побачив.
У своїй останній публікації Геннадій Павлович писав: «Повідомляю такі дані: у 1977 році Зденек-Рейдан, президент Міжнародної асоціації психотронике опублікував в Японії мою статтю сенсаційного характеру «Фотографування зорових галюцинацій» (Матеріали 3-го Міжнародного конгресу з психотронике, 1977, т. 2, с. 487-497, Токіо) на російській мові! І мої дослідження в Японії були засекречені...
Нещодавно стало відомо у пресі, що «психотронну зброю» вже створено за кордоном і, можливо, в нашій країні...»
Олександр Потапов

Відгуки вітчизняних і зарубіжних дослідників, які познайомилися з роботами Р. П. Крохалева, були різними - від захоплення до повного неприйняття. Це і зрозуміло. Адже він зламав звичні для кожного з нас відносини між матеріальним та ідеальним, увійшли в нашу кров і плоть ще зі шкільної лави. Пам'ятайте, «...Назвати думка матеріальної - означає зробити помилковий крок до змішання матеріалізму з ідеалізмом» (Ленін В. В. ПСС, т. 18, с. 257).

Р. П. Крохалев експериментально довів, що людські очі здатні випромінювати не тільки страх, любов чи ненависть, але й енергію: думка матеріальна, її можна зафіксувати на фотоплівці.

Особливу нелюбов до відкриття Геннадія Павловича виявили психологи. Вони стверджують, що зняти на плівку спосіб подання неможливо, тому що він психічний, а не фізичний або хімічний. Але Крохалев ці образи фіксував!

До 1990 року Геннадій Павлович за своїм дослідженням мав 33 публікації в різних країнах світу (СРСР, Японія, Німеччина, Чехословаччина, Польща, США та ін). Про його роботах вийшло близько 80 статей і було знято 6 документальних фільмів.

Авторитет вітчизняного дослідника, над яким довгі роки насміхалися, якого цькували і обманювали, значно виріс. У Пермі при міському центрі соціально-психологічної адаптації та терапії «Довіра» 4 вересня 1990 року була відкрита лабораторія по психотронике. Її створили за рекомендацією Центру космічних досліджень під керівництвом НТЦ «Гравітон». В лабораторії планувалося провести наукові дослідження з вивчення фізичної природи електромагнітних випромінювань з очей у нормальних людей, екстрасенсів і у психічно хворих. Заплановано було і «секретне завдання» сконструювати фоторегистратор зорових образів мозку (ФОТОЗОМ-КТ). Однак фінансової підтримки зазначені дослідження не отримали.

Чому ж могли зацікавити дослідження пермського психіатра військово-промисловий комплекс? Відповідь можна знайти у короткому інтерв'ю професора офтальмології Мюнхенського університету Рудольф Штерн, який коментував заяву співробітників медико-біологічної лабораторії US Secret Service (Секретна лабораторія США), що розробили метод зчитування з сітківки ока трупа того, що людина бачив перед смертю: «Звичайно, це не означає, що, піднявши повіки, можна побачити чийсь портрет. В сітківці ока є амакриновые клітини, функція яких досі не була зрозуміла. На відміну від інших клітин сітківки, які працюють як приймачі, ці є випромінювачами! Ми зареєстрували постійні електромагнітні хвилі, які виходять від амакриновых клітин. Причому це не аморфне електромагнітне поле, яке випромінюють інші тканини організму, а спрямовані потоки імпульсів. Вони чітко відповідають потоку думок людини. Сітківка унікальна тим, що ця тканина мозку висунута на периферію, тому вона чудово обізнана про всіх наших думках. Недарма її огляд крізь вічко дозволяє фактично заглянути в мозок без розтину черепа».

Звичайно ж, вітчизняні фахівці знали про дослідження американських вчених і прагнули створити власну методику, а дослідження Геннадія Крохалева були для них просто подарунком. Але через кілька років трапилося несподіване ніким страшне подія...

Геннадій Павлович покінчив життя самогубством у квітні 1998 року. Повісився у своїй квартирі. Для всіх це було ударом і несподіванкою. Він перебував на піку своєї творчої активності. Буквально за тиждень до цієї трагічної події приніс свою нову, шосту за рахунком книги, підписав, був веселий, говорив, що збирається знову подавати заявку на відкриття, яке має принести йому Нобелівську премію...

Крохалев торкнувся тонку межу, переступивши яку людина потрапляє в іншу область буття. Довівши матеріальність думки, він порушив не тільки класичні постулати науки, але і став дисидентом. Коли роботи Крохалева публікувалися в Німеччині, США, Англії, Італії, Болгарії, він не міг отримати дозволу для виїзду на наукові конгреси в інші країни...

Матеріальність думки - це не просто фотографії і зображення на плівці, це сила, з допомогою якої можна робити багато. Матеріальна думка - це зброя і влада...

Ми довгий час намагалися знайти сліди архіву Геннадія Павловича, але безрезультатно. Він пропав після його смерті.

Та й чи була вона випадковою? Багато хто з друзів Крохалева вважають, що немає...

Коментарі

Поки що коментарів немає.

Додати коментар

Випадкові новини
Діти індиго знають минуле Землі
Діти індиго знають минуле ЗемліЛюди з паранормальними здібностями: посланці загиблих цивілізацій? Ост...
детально...
Згідно фен-шуй, двері повинні перебувати в південній стороні.
Згідно фен-шуй, двері повинні перебувати в південній стороні.За законами фен-шуй самим підходящим місцем для розташування вхідних д...
детально...
За 20 років в Росії нарахували 800 000 самогубств
За 20 років в Росії нарахували 800 000 самогубствЗ 1990 по 2010 рік в Росії було зареєстровано близько 800 000 самогубс...
детально...
Випадкові новини
При вибухах в Махачкалі постраждали двоє дітей
При вибухах в Махачкалі постраждали двоє дітейДвоє дітей отримали поранення в результаті двох вибухів, що сталися вв...
детально...
Вчені знайшли в селезінці "штаб війни" з бактеріями
Вчені знайшли в селезінці "штаб війни" з бактеріямиРеакція організму на бактеріальну інфекцію, можливо, залежить від типу...
детально...