Доска бесплатных объявлений и товаров orlada.com
Останні новини
Істота, відвідує вночі молодих чоловіків
Істота, відвідує вночі молодих чоловіківНа відміну від інших чудовиськ, суккуби і споріднені їм менади керують...
детально...
Ігор Беркут. Велика зрада. 04.03.2016
Все більше зради, все менше пэрэмог;
детально...
Основна причина появи паразитів в організмі
До 20-25 років внаслідок харчування мертвої пі щей відбувається заміна...
детально...
Вселенська зрада ПАТРІАРХІВ
Нещодавно сталася подія, про якe говорять багато і ще будуть говорити ...
детально...
5 супер здібностей які є у кожної людини
Друже, а ти знав, що ти дуже крутий?nn Так, так, не оглядайся, ми до т...
детально...
Трохи цікавих фактів про США
детально...
Вплив фільмів на громадську думку
Мій колега приїхав з Японії - прожив там останні 3 роки. як хобі - ход...
детально...
Приклад незалежної Латвії для України
Приклад незалежної Латвії для УкраїниУ 70-80-ті роки в структурі виробленого національного доходу Латвійськ...
детально...
Ассасини
АссасиниВплив асасинів на історію величезна. Чудові воїни, вони були "середньо...
детально...
Наш Місяць є штучним об'єктом
Наш Місяць є штучним об'єктомЩе одним фактом, що говорить на користь того, що колонізація Мідгард-З...
детально...
Виховання

Наші ніндзя крутіше або як виховували козаків-характерників

Після хрещення Русі, переслідувані князями та греками волхви, жерці і воїни-охоронці храмів об'єднувалися у таємні громади і у віддалених від великих міст місцях почали створювати Січі. На островах Дніпра, узбережжя Бугу і Дністра, в Карпатах і багато чисельних лісах Русі волхви заснували школи бойового гартування і вишколу, в яких шлях воїна до вершин досконалості опирався на рідну віру(дохристиянської), одвічні звичаї та обряди.

Зараз серед сучасних козаків чомусь мало говориться про такий феномен як про козаків - характерників. Тобто про людей які володіють таємницею прилучення до природних «сил - енергій», і, які в давніх джерелах називалися воїнами «Хариями» або «Характерниками» (т. є поєднували в собі якості і виття і волхва).

Багато наші молоді козаки взагалі не знають про таке поняття, хоча в народних переказах про Стєньку Разіна прямо говориться про це : « Сенька Разін був з донських козаків. Він по християнськи, був, як диявол, а по-нашому козак - характерник. Стріляють в нього стріляють. «Стій-ко ті!»- крикне він. Перестануть стріляти вони, і він зніме з себе одягу, повитряхує кулі і віддасть назад; а якщо сам стріляє, то як «пасмо» робить. Сенька і заговорював сам від куль....» Тому в цій невеликій статті ми відкриємо завісу, як за допомогою забутих ведичних знань наших предків виховувалися супер воїни козаки - характерники. Ми також впевнені, що відомості, які будуть наведені нижче не принесуть нікому шкоди, так як історія цього мистецтва показує, що на мільйон самостійно займаються досягає мети тільки один, а справжніх (повноцінних) наставників - характерників і волхвів, які змогли б провести всі обряди у нас можна по пальцях перерахувати.

Вважалося, що майбутній характерник повинен володіти професійною спадковістю, і що передача йому сили йде від 7 покоління, (а треба знати своїх предків аж до дев'ятого коліна). Підготовка воїна - характерника починалася з ритуального його зачаття, де враховувалося: сприятливий час, місце вибиралося «місце сили»), любов між батьком і матір'ю, мати повинна бути до заміжжя незайманою та ін .

Після народження хлопчика на третій день дитина отримувала ім'я від батьків і в козацькому роду приймалися за його виховання. З ранніх років всі діти виховувалися в любові до Споконвічної Віри, Богам і Предкам. Знайомство дитини з подібними символами своєї Віри починалося в дитинстві з огляду обережних знаків і орнаментів, зображених на іграшках. Залучення дітей до початкової Віри Предків відбувалося у віці від 3-х до 7 років бо в цьому віці в дітей з слов'яно-арійських пологів дуже сильно розвинене общинне мислення. І тому виховання саме в цей час проводилося за допомогою спеціальних ігор-систем, які змінюють архітектоніку і структуру мозку, причому робити це треба було своєчасно.

Тому з 4-6 років дитини за допомогою ігор ненав'язливо (ні в якому разі не можна перевантажувати психіку) навчали мистецтву сприймати інформацію в змінених станах свідомості, що дозволяло своєчасно втручатися в формуючу конструкцію мозку і під час її змінити, як би провести штучну еволюцію. Недотримання вказаних термінів інформаційного виховання призводить до того, що формування цих здібностей у дорослої людини не завжди можливо, а якщо можливо то займає кілька десятиліть, при цьому не гарантує досягнення навіть середнього рівня воя - характерника.

Згадаймо знову ж народний епос про Разіна : «Поблизу річки Дону, в тридцяти п'яти верстах від Азовського моря, жив в одній станиці донський козак, народився у нього син і виховав він його тільки до шести років і загинув з дружиною в сутичці з Азовськими (Кубанськими) козаками. Взяв його в свій будинок отаман азовців, а він був старий, дев'яноста п'яти років з давнього роду характерників. Прийняв він сироту на місце свого дитя, став його виховувати і навчати своєму ремеслу, три країни велів йому ходити, а в четверту не велів». Для дітей придумувалися цікаві форми гри в реальне життя, де вони намагалися бути схожими на дорослих. Також ці ігри були спрямовані на розвиток фантазії та активізацію правого півкулі мозку і тому діти вільно бачили і сприймали не тільки наш світ Яви, але могли бачити і спілкуватися також і з істотами (лещими, домовиків тощо).

На дітей крім ігор також впливали інформацією, що передається через дотик. Слід знати, що величезну роль в інформаційному спілкуванні відіграє права рука і хребет, тому з допомогою них легше впливати на людину. З шестирічного віку хлопчикам влаштовували воєнізовані ігри. З 7-9 років дітей навчали основам Віри, грамоті, рахунку, обчислень, письма та природознавства. Вихованням, в основному, займалися чоловіки батьки, а в більшості своїй Діди.

Коли ж виповнювалося 12 років, а в епосі про Разіна зазначено 9 років (також 9 років вказано і в книзі «Слов'янські ритуали» О. Духовий) відбувався обряд ім'я наречення: «Минув час, і отаман надумав ім'я наречення сироті провести, зібрав козаків, щоб здійснити обряд, і назвали його Степаном. «Ну, тепер ти, мій син Степан, слухай мене! Ось ті шаблю і рушницю, займайся полюванням, дикою птицею!». Вчасно цього обряду змивалися дитячі імена (обряд проходив у текучій воді) і замість дитячого давалися два дорослих імені одне з них общинне під яким козака всі знали (ім'я Душі), а друге таємне ім'я його вищого «Я», дух), воно зберігалося в глибокій таємниці і його не відали навіть батько і матір. Згідно давніх слов'яно-арійських вед живе людина поділяється на три особистості: особистість пов'язану з душею, особистість, пов'язану з тілом і Вище «Я» - особистість його духу.

Тобто особистість людини являла собою Триглав, або по-іншому сказати триєдність, в якому домінує одна з перерахованих осіб. Або як ще образно у давнину говорили в людині живуть три брати: старший (свідомість духу, вища «Я») спить, середній (розум, свідомість душі) керує, а молодший зовсім довірливий дурень ( емоції і почуття властиві тіла ). Вважалося, що вища «Я» перебуває в серці втіленої людини, а саме в його правій частині, а свідомість душі і тіла знаходиться в голові (ліве і праве півкуля). І ось головним завданням у вихованні характерника було пробудити Вищу свідомість серця. І так після обряду ім'я наречення приступали до професійної підготовки воя-козака, яка починалася з тренування його погляду( див. опис погляду Разіна в історика Савельєва).

В результаті такої тренування характерник повинен оволодіти здатністю випромінювати силу очима, наприклад поглядом зрушити предмет або перерізати нитку (див. Н.Кулагина). Потім його наставником, зазвичай його рідним дідом, виконувалася постановка козакові уяви по всім органам почуттів. Зорового уяви, слухового уяви, тактильного, смакового і т.д. Потім протягом занять майбутнього характернику прищеплювалося якість «використання сили тільки для добра.» Далі козак навчався відчувати в собі сили струм у різних частинах тіла-руках, ногах, голові і т. д.

Такі тренування проводилися зазвичай на голодний шлунок так як голодування різко підвищує загальну чутливість організму. Організм людини здатний приймати інформацію як із зовнішнього середовища, так і з внутрішньої. Прийом і обробку інформації здійснює нервова система через процес сприйняття подразнення рецепторами, сигнал від яких йде до мозку по нервовим волокнам. Всі волокна спинного мозку перехрещуються в районі грудей (місце перехрещення в давнину ще називалося колійним каменем або кристалом сили), і тому права половина мозку контролює ліву половину тіла і навпаки (також розгортаються в районі грудей і енергетичні канали людини).Далі у виття вироблялася різке підвищення загальної чутливості до будь яких подразників по всім органам відчутів.Потрібно зазначити, що людина сприймає майже всю інформацію, але усвідомлює і користується лише дуже малим її обсягом, доступними його органам почуттів. Інша інформація втрачається в глибинах підсвідомості, може сприйматися як інтуїція. Інформація потрапляє в мозок двома шляхами. Рецепторний це коли сила інформаційного роздратування з конкретного рецептора перевищує певний біологічний поріг спрацьовування.

Доля цього інформаційного роздратування, подолавшого рецепторний поріг і опинився у мозок, стикається з другим порогом - мозковим. Тобто свідомість потрапляють лише ті інформаційні подразнення, які за своєю величиною або кількістю імпульсів долають фізіологічний мозкової поріг. А решта фіксуються на несвідомому рівні. Другий шлях проходження інформації в мозок - польовий, або внесенсорний. Тобто поза рецепторний, коли інформація потрапляє прямо на інформаційно - польові структури мозку.

При отриманні польовий або хвильової інформації вона надходить у мозок і, минаючи свідомість прямо з підсвідомості спрямовується на орган слуху (так відбувається ясно слухання) або орган зору (ясновидіння). У цих варіантах спрацьовує вже зворотна інформаційно - біологічна зв'язок. Тобто якщо при прямому зв'язку сигнал йде or рецепторів органу почуттів до мозку, то при зворотному зв'язку нервові імпульси йдуть від мозку до рецепторів, дратують їх і формують зоровий образ або звук. В результаті цих тренувань характерник набував здатність чітко бачити і чути на уявному екрані звукові зображення запитуваної інформації. Потім у козаків розвивалася до чіткого відчуття здатність виділяти долонею і кінчиками пальців «силу». І на кінець досягалася можливість діяти силою на великі відстані на людей на предмети, явища природи. Характерник повинен був вміти брати силу і від «землі» і «неба».

Одним з найважливіших способів тренування був і звичайний сон, так як в ньому підвищується польова чутливість мозку та деяких рецепторів до сприйняття зовнішньої і внутрішньої інформації, в тому числі слабкою хвильовий, польовий і субпороговой. Оскільки у фізіологічних механізмах природного сну спостерігаються пасивна і активна фаза сну, то і все різноманіття штучних снів, або як кажуть «трансів», також ділиться на пасивні - гіпноз, і Протилежний йому - «активний транс» або, як його називали козаки, стан «Хара» (Ха-позитивне Ра - світло, тобто позитивне просвітлення).

Стан «Хара» замість пасивного гальмування і сонливості (як в гіпнозі), викликає миттєву активізацію більшості психофізіологічних механізмів. На відміну від гіпнозу техніка самопогружения в нього може бути миттєвою. Ось цього то вміння миттєвого переходу у вищий стан просвітлення і повинен був досягти молодий козак. Початковий перехід з домінуючою в звичайному стані свідомості особистості душі на більш високий рівень особистості його духу (вищого» Я») виконувався учнем з допомогою наставника і називався «підключення характерника до неба».

Така процедура мала ритуальний характер і була одним із посвят. На початку увагу учня максимально концентрувалася на чому-небудь, звичайно на серце, яке повинне було привернути до себе розум (так як серці є місце перебування духовної свідомості тому «Розум» концентрується на серце, на його правій половині). Внаслідок цього свідомість душі як би розчиняється (відбувається гальмування лівого півкулі мозку, тобто спочатку свідомість звужується, а потім концентрується увага на якомусь почутті, або емоції і центр свідомості переходить в праве півкуля).

Залишається тільки свідомість тіла (Стадія звичайного гіпнозу, коли «Я» душі йде, а тілу «довірливому молодшому братові» можна вселяти різні установки). Методика хороша: для лікування, для естради, зомбування і т. д. Але вию-характернику треба інше, тому процес триває. Далі відбувається зупинка як, процесів мислення так і сприйняття зовнішнього і внутрішнього середовища. Потім миттєво вимикаються всі емоційні психічні процеси. І в цей момент слід переклад свідомості учня на інший вищий рівень його «Я», в який вливаються і «Я» його душі і тіла (відбувається синтез). Тепер «Я» учня посилюється, мозок включається, і свідомість починає функціонувати в новому, тепер вже робочому режимі, але на іншому уровне.Таким чином, досягається початкове входження у стан «Хара». А в подальшому учень входить у нього самостійно, і миттєво використовуючи для цього таємне ім'я свого вищого «Я».

Досвід тренованості входження в стан «Хари», дозволяє придбати здатність миттєво входити в цей стан в будь-якому положенні тіла, в будь-якому самому складному русі, при занятті будь-яким складним справою (на скаку, в стрибку ). Можна взагалі виконуючи будь-яку роботу «Хара». У цьому випадку різко підвищуються професійні якості козака-характерника. Сприйняття зовнішнього середовища йде постійний потік інтуїтивного надсвідомості. Внутрішнє та зовнішнє середовище сприймається безпосередньо, немає контролю і аналізу. Миттєво обробляються всі психічні процеси, які прийнято називати осознаними, «зупиняється і регулюється час». Тобто це повне перевтілення звичайної особистості душі в «Я» свого духа. Практично спостерігається процес переміщення центру свідомості «Я» в абсолютно нове тіло і нову особистість, а головне в нову психо - та біо - енергетичну ситуацію( тобто на цьому рівні характерник вже не просто понад відчуває , а може вже міняти ситуацію, розтягувати час , працювати з простором і т. д.).

Всі перераховані набуття сили виконувалися учнем у віці від 12 до 21 року, а після цього вже йшов заключний обряд ритуального посвячення у воїнів - характерників. На початку волхв відправляв свідомість юнаків-козаків у світ Нави, здійснюючи над ними особливий обряд входження в інший світ. Випробовуваних укладали на землю горілиць і з ними ніхто не повинен був розмовляти, крім волхвів які проводять ритуал. Після спілкування з присвячуваних Героями Пращурами їх свідомість повертали в світ Яви. Над жертовним вогнем освячувалися військові обереги і зброю.
Кращий спосіб висловити подяку автору - поділитися з друзями!

Коментарі

1.
Kozak
20.07.2016 20:57
Події 1651 року. Як воювали предки?nЩо сталось під Берестечком, Мізочем, Сквирою, Зборовим та Збаражем?nЯкою була роль характерників у бойових діях?nn"Берестечко. Битва за Україну (частина 1)" - nhttps://www.youtube.com/watch?v=T11hwiZfPD8nn"Берестечко. Битва за Україну (частина 2)" - nhttps://www.youtube.com/watch?v=1DVUkzSWYJM&t=0s

Додати коментар

Випадкові новини
Знайдений гормон, відповідальний за слабоумство
Знайдений гормон, відповідальний за слабоумствоГормон, виявлений в жировій тканині, сприяє розвитку недоумства і хвор...
детально...
"Розумна" таблетка замінить похід до лікаря
"Розумна" таблетка замінить похід до лікаряНові "розумні" таблетки, які допоможуть пацієнтам краще слідувати розп...
детально...
США: Туринської плащаниці, в дійсності, 3 тис. років
США: Туринської плащаниці, в дійсності, 3 тис. років Вчений із США оск...
детально...
Випадкові новини
У Пенсільванії в грецькому храмі замироточила ікона "Розп'яття"
У Пенсільванії в грецькому храмі замироточила ікона "Розп'яття" Тисячі...
детально...
Психологія вибору аватари. Що ховається за найпоширенішими типажами?
Психологія вибору аватари. Що ховається за найпоширенішими типажами?Тварини. Один з найпопулярніших видів аватар. Кожна тварина має у свід...
детально...